Alla inlägg den 5 februari 2009

.

Av malin berggren - 5 februari 2009 18:17

Idag har det varit en bra dag i skolan, alla har varit glada och trevliga, till och med jag (: Jag är ju iofs trevlig för det mesta (A) men igår hade jag en riktig skitdag.. :S

Vi hade badminton på idrotten och jag sträckte armen när Hans lärde mig att slå rätt.. men jag tror det har gått över nu? så det var nog ingen ordentlig sträckning iallafall... :)

men jag har fått ont i halsen! :O hoppas inte jag vaknar upp sjuk imorrn när vi ska till sälen och allt.. :S Klockan halv sju åker vi från busstation, det är förjävligt... Blir att sova på bussen.

Ska iväg och handla snart, men måste vänta tills 7 då issa har gymmat klart och kan ringa upp och svara på om vi ska sola klockan halv åtta eller om vi skiter i de... känns som de blir ganska sent eftersom jag måste packam handla och hämta min telefon hos Robert som och jag tänkte lägga mej nio ikväll x)
fast jag har iofs redan sovit några timmar nu efter skolan så jag kommer ändå inte somna klockan nio .. :/ vill ju va pigg imorrn :O



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards