Alla inlägg den 2 februari 2009

Av malin berggren - 2 februari 2009 17:39


Idag har det varit en helt ok dag i skolan =)
1:a lektionen var matte och jag var överlycklig för jag har aldrig gjort så många tal på en mattelektion :O :D
men sen körde det ju såklart ihop sig i slutet iallafall så att jag gav upp :/
Jag förstår inte hur jag kan ha så svårt för matte?

Sen hade jag matteprov timman efter, och jag tackar gud för att jag troligtvis får g på provet.. x)
Om det inte vore för att min lärare suttit och förklarat i stort sett varje fråga för mej så hade det aldrig gått, tack till henne!

Sen webdsign, slött.


När jag kom hem pluggade jag tyska, nu ska jag äta och sen på core..
Blir väldigt tätt in på maten men :O
efter det blir det ett långt bad... som jag egentligen inte har tid med, men det struntar jag i. .  =)

Av malin berggren - 2 februari 2009 13:23

Sitter på webdesignen och väntar på rast:D Alex visa mej denhär filmen, skitbra ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards