Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Rubrik saknas

Av malin berggren - 1 februari 2009 23:02

Idag har jag varit i karlstad med mamma :) det var ganska kul, men väldigt stressigt eftersom vi kom dit så sent och var tvungna att komma hem ganska tidigt..
jag köpte inte speciellt mycket, blev ett par jeans,skor en t-shirt och en tröja + mascara och rouge.
men jag och issa ska snart till karlstad också så det blir att handla mera då :D


Sen åkte vi ( jag & issa)  hem till therese som har världens mysigaste lägenhet :O är så avundsjuk =)
Vi åt massa fruktsallad + chips och bara pratade :) var länge sen vi träffade therese..:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin berggren - 8 februari 2009 22:11

 Malinberggren.blogspot.comMalinberggren.blogspot.com Malinberggren.blogspot.com ...

Av malin berggren - 7 februari 2009 16:23

hej hej :) Igår var skolan till sälen :) Var tvungen att gå upp 05.20!! :S Men det var det absolut värt! även om jag klagade rätt mycket i backarna pga att det snöade och jag inte hade några glasögon:S men när vi åkte i skogen hade vi fruktansvärt ku...

.

Av malin berggren - 5 februari 2009 18:17

Idag har det varit en bra dag i skolan, alla har varit glada och trevliga, till och med jag (: Jag är ju iofs trevlig för det mesta (A) men igår hade jag en riktig skitdag.. :S Vi hade badminton på idrotten och jag sträckte armen när Hans lärde mig a...

Av malin berggren - 4 februari 2009 18:30

Är du kär i någon: aa de är jag :) Tänker du på självmord: Nja, ibland sitter jag och issa och kommer på olika sätt att ta självmord på (hahaha), men skulle aldrig någonsin ta självmord! Tycker andra att du är attraktiv: Nån som gör säkert :PDricke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards