Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

uttråkad.

Av malin berggren - 28 januari 2009 19:48

Namn?Malin
Ålder? 17
Bor? Filipstad
Stjärntecken? Våg
Födelsedatum? 16 oktober 1991
Hårfärg? Hmm. mörkblont typ?
Längd? 173?
Har du badat ute ännu? Nej :O
Vad lyssnar du på just nu? haha israel kamakawiwo'ole - somwhere over the rainbow
Är du nöjd med din kropp? Neej.
När vaknade du i dag? 6.30 :S
Är det solsken hemma hos dig? Nej det är mörkt ute.
Vad var det senaste du köpte? 1 mango & kiwi (:
Äter du hästkött? nej jag har inte smakat.
Ser du mycket på tv? ... JA
Gillar du fiskpinnar? mm =)
Vad har du för Operatör på mobilen? Halebop
Är du kär? ja :)
Hur länge sen var det du hade sex? inte så länge sen
Godaste frukten? Annanas:D
Vem pratade du senast i telefon med? Robert:)
Röd eller blå mjölk? Grön..
Göteborg eller Stockholm?
Bägge:)
Har du vart så full att du inte kommer ihåg vad som hänt dagen innan? mm..
Party till helgen? Det vet jag inte, tror de blir lugnt :)
Extra eller V6? bägge =)
Morot eller paprika? Bägge.
Alvedon eller panodil? Panodil.
Hur ofta byter du strumpor? tar på mej nya varje dag? om ja tränar byter ja väl två ggr.
Vilken skostorlek har du? 39/40
Vad gör dig riktigt arg? Det är väldigt mycket som gör mig väldigt arg, (oftast i onödan)
Varför sitter man uppe nu för? för det är inte läggdags än :P
Är du religiös? Neej.
Jordgubbar eller hallon? Jordgubbar & hallon
Har du sovit gott inatt? Sov inte så mycket men när jag sov så sov ja väl ganska gott tror ja ^^
Vinter eller vår? Längtar till våren nu!
Har du nageltrång? nej 
Har du träffat kungen? Näe
Nokia eller sony ericsson? Samsung
Techno eller RnB? rnb.
Kan du ta en konsekvens eller ej? Kan ja nog.
Marsvin eller hamster? Inget av dom :S
MSN eller ICQ? msn
Äger du en baddräkt? nej, bikini
Resa utomlands i sommar? Man kan ju hoppas :)
Vad vill du helst ha nu? glass.
Gillar du blodpudding? nej det är vidrigt
Senaste utlandsresan gick till? Tyskland.
Vad ska man göra åt myggbett? klia sönder,,
Har du strumpor på dej? aaru :)
Vad har du för färg på din tröja? grå.
Google eller altavista? google
Salt eller surt? Just nu är jag sugen på bägge =)
Buss eller tåg? Tåg :D
Vad heter du i andranamn? Johanna
Sitter du inne på MSN nu? jaa.
Röka eller snusa? Inget av dom..!
Dags att sova snart? neej :/
Skrika eller vråla? skrika
Favoritgrogg? vet inte..
När var du full senast? Juldagen. .
Äger du en cykel? Ja
Snö eller hagel? snö?
Saknar du någon? mm (:
Ska du kolla på film i helgen? Ja med issa & therese :D
Jobbar du? Nej.. :$
Har du körkort eller förarbevis för eu-moppe? haha ja :D
Shorts eller kjol? shorts
Hur ofta tuggar du tuggumi? Inte så ofta.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen, har tv:n på, väntar på top model:)
Vad tycker du om göran persson? Ingenting.
Vad har du för storlek på byxor? Jag vet inte längre :P
Har du något synfel? Nej
Nudlar eller makaroner? Mackaroner.
Har du några syskon? Ja en lillebror.
Varför är inte du tillräckligt trött?
För jag har sovit i flera timmar redan.
Vad är klockan?
20.00 :O
Är midsommar värt att fira? Ja :)
När skaffade du en ny mobiltelefon senast? Förra julen
Hur många poäng hade du när du gick ur nian? Vet inte,
När gick du på toa senast? hmm. nån gång förut?
Har du festat på gotland någon gång? nej
Cykla eller springa? Beror på.
Brinner ett ljus upp eller ner? Ner. såklart.
Kan du ryska? Nej?
Är du kväll eller morgonmänniska?
kväll..
Är du märkesfreak? nej.
Råhångla eller pussas lite lätt? beror på var och när:)
Favoritstad? Falkenberg kanske ^^
Är rosa verkligen snyggt? ja, ja gillar't
Har du svarta strumpor nu? ja faktikskt..
Vad säger du: tjex eller kex? Jag säger tjexchoklad, men ett kex tror ja..

Har du spottat på en polisbil någon gång? nej?! haha
Vem skulle du vilja gifta dig med? Cam Gigandet :D
Snusar du? Hahaha
Ikea eller Ge-kås? Hmm.
Gillar du broccoli? ja
Är du en sann datanörd? Nej.
Är du egoistisk?
aa ibland :P
Har du haft party hemma då föräldrarna varit bortresta? Mm..
Brukar du ljuga? Ibland. men inte i onödan:P
Behöver du städa ditt rum? aa.
Älskar vi Takida, eller gör vi? kanske de.
Finns jultomten? ja? såklart.
Spara eller slösa? Jag är en slösa men borde spara.
Vad gillar du för musik? Det mesta :)
Har du hål i öronen? ja
Skräckfilmer eller komedier? Komedi.
Hur många kuddar har du? 5.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen, top model .
Petar du näsan? a jämt :O
Norra Norrland eller Skåne? Skåne antar jag.
Har du gjort abort? nej
Slalom eller snowboard? Slalom, men båda är kul :)
Blir du deppig av höstmörker? Mm..
Gillar du fransmän? aldrig träffat ngn,. men nej gillar inte franska.
Va du på krogen i helgen? Nej för jag är inte 18. : /
När fyller du år och hur mycket nästa gång? 16 oktober, 18 år, ooh yeah :D typ 1 år efter alla andra i 2an men..
Har du sett madagaskar? Lite.
Vad vill du bli när du blir stor? ekonomiskt oberoende.
Trivs du med din vikt? Jag bryr mig inte om vad jag väger, bryr mig om hur kroppen ser ut..
Har du slagit någon? ja.
Vilken är din naturliga hårfärg? mörk mörk blond.
Hur länge har du varit vaken som längst? Länge,
Vad gör du helst- diskar eller tvättar kläder? Diskar.
Är du mörkrädd? Mhm.,
Är du nykter? Nej jag är full på heltid:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin berggren - 8 februari 2009 22:11

 Malinberggren.blogspot.comMalinberggren.blogspot.com Malinberggren.blogspot.com ...

Av malin berggren - 7 februari 2009 16:23

hej hej :) Igår var skolan till sälen :) Var tvungen att gå upp 05.20!! :S Men det var det absolut värt! även om jag klagade rätt mycket i backarna pga att det snöade och jag inte hade några glasögon:S men när vi åkte i skogen hade vi fruktansvärt ku...

.

Av malin berggren - 5 februari 2009 18:17

Idag har det varit en bra dag i skolan, alla har varit glada och trevliga, till och med jag (: Jag är ju iofs trevlig för det mesta (A) men igår hade jag en riktig skitdag.. :S Vi hade badminton på idrotten och jag sträckte armen när Hans lärde mig a...

Av malin berggren - 4 februari 2009 18:30

Är du kär i någon: aa de är jag :) Tänker du på självmord: Nja, ibland sitter jag och issa och kommer på olika sätt att ta självmord på (hahaha), men skulle aldrig någonsin ta självmord! Tycker andra att du är attraktiv: Nån som gör säkert :PDricke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards