Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

bla bla

Av malin berggren - 2 februari 2009 17:39


Idag har det varit en helt ok dag i skolan =)
1:a lektionen var matte och jag var överlycklig för jag har aldrig gjort så många tal på en mattelektion :O :D
men sen körde det ju såklart ihop sig i slutet iallafall så att jag gav upp :/
Jag förstår inte hur jag kan ha så svårt för matte?

Sen hade jag matteprov timman efter, och jag tackar gud för att jag troligtvis får g på provet.. x)
Om det inte vore för att min lärare suttit och förklarat i stort sett varje fråga för mej så hade det aldrig gått, tack till henne!

Sen webdsign, slött.


När jag kom hem pluggade jag tyska, nu ska jag äta och sen på core..
Blir väldigt tätt in på maten men :O
efter det blir det ett långt bad... som jag egentligen inte har tid med, men det struntar jag i. .  =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin berggren - 8 februari 2009 22:11

 Malinberggren.blogspot.comMalinberggren.blogspot.com Malinberggren.blogspot.com ...

Av malin berggren - 7 februari 2009 16:23

hej hej :) Igår var skolan till sälen :) Var tvungen att gå upp 05.20!! :S Men det var det absolut värt! även om jag klagade rätt mycket i backarna pga att det snöade och jag inte hade några glasögon:S men när vi åkte i skogen hade vi fruktansvärt ku...

.

Av malin berggren - 5 februari 2009 18:17

Idag har det varit en bra dag i skolan, alla har varit glada och trevliga, till och med jag (: Jag är ju iofs trevlig för det mesta (A) men igår hade jag en riktig skitdag.. :S Vi hade badminton på idrotten och jag sträckte armen när Hans lärde mig a...

Av malin berggren - 4 februari 2009 18:30

Är du kär i någon: aa de är jag :) Tänker du på självmord: Nja, ibland sitter jag och issa och kommer på olika sätt att ta självmord på (hahaha), men skulle aldrig någonsin ta självmord! Tycker andra att du är attraktiv: Nån som gör säkert :PDricke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards