Alla inlägg den 4 februari 2009

Av malin berggren - 4 februari 2009 18:30

Är du kär i någon: aa de är jag :)

Tänker du på självmord: Nja, ibland sitter jag och issa och kommer på olika sätt att ta självmord på (hahaha), men skulle aldrig någonsin ta självmord!

Tycker andra att du är attraktiv: Nån som gör säkert :P
Dricker du: Inte ofta (:
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej

Gillar du att tvätta: Jag har aldrig testat..?
Ska bli skoj: Sälen:)
Ska inte bli skoj: När helgen tar slut
Sparar till: Jag sparar inget.. :/

Hur tidigt stiger du upp: halv 7

Var har du ont: Halsen..

Favorit serie: OC <3 & gossip girl =)
Stockholm är: Fint
Göteborg är: också fint :)
Kan du sjunga: Njaa.. haha

Senaste:
Film du hyrde: Det var för länge sen..
Film du köpte: Green street holigans till min broder.. :P
Låten du lyssnade på: The shins-caring is creepy
Låten du hade på hjärnan: Den som ja lyssna på sist :P
Personen du ringde: Nån Malin som svarade i simhallen .. hehe
Tv program du tittade på: Dr phil x)
Personen du tänkte på: Dr phil... bara för ja skrev de nyss :P

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Hmm ja skulle nog inte klara av de faktiskt.
Utnyttja någon: Emot?
Självmord: Emot.
Teenage smoking: De är väl upp till var och en, men ja är väl emot... :P
Att använda droger: Emot.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För<3

Av malin berggren - 4 februari 2009 16:19

Fy fan vilken jobbig dag i skolan alltså :O
Urs, har inte alls mått bra.. Ont i huvudet och astrött, och världens tråkigaste lektioner..!!


Hade boksamtal idag, om en bok jag inte ens läst, men sett filmen ett X antal gånger (sandor slash ida). och även om det bara var jag och issa + läraren som satt där och jag visste precis vad boken handlade om blev jag nervös och totalt förlamad kändes det som.. Jag hatar allt som har med att prata inför folk att göra! :(
men men, nu äntligen är det gjort.

Idag ska jag gå på core, om jag orkar, mår fortfarande inge bra :/
Annars ska jag väl bara hem till Robert. vi ska på st georges och äta också, eller om vi bara hämtar mat.. jag ska va duktig och ta en sallad:)
Borde plugga också,, sen hoppas jag att jag kan sova inatt.. ! (:

Längtar tills på Fredag! sälen med skolan då, första gången iår jag åker slalom :O :S ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards